دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1398 - 09:09
در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود؛

همایش بزرگ تخصصی معرفی رشته‌های فنی، مهندسی و علوم پایه 

چهاردهمین همایش بزرگ معرفی رشته‌های فنی، مهندسی و علوم پایه به منظور مشاوره و آشنایی داوطلبان با رشته‌های دانشگاهی و همچنین انتخاب رشته درست و هدفمند  در مرداد سال جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.
کد خبر : 407522
bg-service2.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر،  همایش بزرگ معرفی رشته‌های فنی، مهندسی و علوم پایه به همت باشگاه دانش‌آموزی آینده‌سازان پلی تکنیک تهران و با همکاری اداره انجمن‌های علمی دانشجویی و نیز معاونت آموزشی و استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بازه بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری تا شروع بازه انتخاب رشته کنکور برگزار می‌شود که در هر روز، کلیه رشته‌ها طی دو نوبت صبح و عصر توسط اساتید مجرب دانشگاه معرفی خواهند شد و داوطلبان می‌توانند سؤالات خود را در خصوص هر یک از رشته‌ها با اساتید در میان بگذارند.


در حاشیه برگزاری این همایش به منظور ایجاد فضایی جهت تعامل و تبادل اطلاعات بیشتر، دانشجویان برتر سال‌های گذشته آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از رشته‌های گوناگون در مقاطع مختلف تحصیلی، همراه داوطلبان خواهند بود .


داوطلبان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی studentsclub.aut.ac.ir  مراجعه و یا با شماره 64542779 تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/4107/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته